Nuffnang

Tuesday, 17 April 2012

Air




Air...
Apa pendapat rakan pembaca mengenai air...pada gua air ialah sesuatu yang mendahagakan...hehehe...nak bercakap pasal air ni panjang sangat kena buka buku la jawabnya..hehe..ok kali ini gua share pula gambar air..air ni dah dicampurkan dengan pewarna hijau..memang best ambil gambar air ni..sebab kita boleh buat macam-macam..contoh jatuhan air ke..titisan air ke..limpahan air ke dan macam-macam lagi la mengenai air...gambar ni susah nak ambik banyak kali cuba asyik tak jadi je..sampai terpaksa guna remote lah..mne tak nye tak ada pembantu..hehe..gambar ni pula gua cuba untuk menyerlahkan lagi warna hijau air tu dan shining air tersebut..nampak tak..cun tak de la tapi kira boleh la..hehe..kepada rakan pembaca semua yang bermain dengan kamera cuba lah....Air.