Nuffnang

Sunday, 29 July 2012

Makro



Salam.memakrokan belalang..hehe..belalang ni gua dapat masa kereta gua tengah repair kat bengkel..nasib masa tu gua bawak kamera pasal dah tahu dah mesti berejam gua kena tunggu punya..tengah duk lepak tiba belalang ni hinggap kat cermin depan kereta gua..ape lagi bergegas la gua sambar kamera..hehe..hasil tak seberapa nak jadi ni gua guna makro lens converter dan body flash jer..dalam cuaca yang panas terik dan keadaan yang kelam-kabut terhasil lah gegaran pada gambar dan pencahayaan yang sangat terang...