Nuffnang

Saturday, 19 January 2013

Dhia Dhiya & Baby D


 
Salam..gambar di atas ni ialah gambar adik bongsu gua dan yang dia tengah dukung tu pulak ialah anak saudara gua..masa ni gua pergi hantar mak dan family kakak gua kat LCCT..kakak gua bawa mak pergi bercuti di rumah mak mertua kakak di Tawau, Sabah.

Ok gambar yang ini anak saudara gua juga..tapi yang ini anak bongsu perempuan abang gua..comel kan..masa ni dia tengah makan kenduri kat kampung..makan nasi bersepah-sepah..hehe..namanya Mia..dia ni kalau dengan gua langsung tak nak..dukung kejap pun tak nak..tapi kalau gua pegang kamera..tak pandang ke lain dah asyik tengok kamera jer..pandai pula nak tangkap gambar..hehe.