Nuffnang

Sunday 2 October 2011

Konsert Kemuncak Raya Suria FM


Konsert Kemuncak Raya yang dianjurkan oleh Suria FM di Putrajaya pada 1 Oktober 2011


Inilah die pentas Konsert Kemuncak Raya Suria FM 2011.


Persembahan mantap dari Kumpulan Hujan...


Wow Adira..Lawanye die.....


Dj Suria FM..Dj Tuah dan yang perempuan tu gua xingat namenyer...hehe...tapi cun wooo...


Awie Rafael..Artis baru yang turut dijemput bagi memeriahkan lagi Konsert.


Kumpulan baru yang membuat persembahan awal pada Konsert tersebut..Tapi gua xbape kenal lah Kumpulan nih...Kumpulan baru kot...


Noh...Kumpulan Hujan ketika menyampaikan lagu Aku Scandal...


Ahli Kumpulan Hujan


Para penonton dan juga para peminat pada malam itu dianggarkan seramai 30,000 orang yang datang...Kalau dah cecah 30,000 orang memang ramailah kan...hehe..


Dato' Siti Nurhaliza


Dato'Siti Nurhaliza membuat persembahan dengan menyanyikan lagu Hari Raya iaitu Sesuci Lebaran..Turut bersama ialah Dj Suria FM.


Band ni lak band yang dijemput khas untuk Konsert nih...


Hattan pula menyampaikan 3 buah lagu..salah satu lagu yang disampikan oleh Hattan ialah lagu hit dia..Mahligai Syahdu...Lagu nih tak silap gua hit pada tahun 1991..memang best..


One Nation Emcees sebelum memulakan persembahan mereka...Pertama kali gua tengok dekat-dekat...Cun jugak die nih...


One Nation Emcees dengan lagu Raja Gelek..Disamping itu mereka juga turut menyanyikan lagu dari Kumpulan Black Eye Pees iaitu The Time..Mantap derr lagu nih...Terus dance gua sorang-sorang dengar lagu nih kat tepi pentas...hehehe...


One Nation Emcees ketika bertanyakan sesuatu kepada penonton-penonton yang hadir pada malam Konsert tu...


M.Nasir


M.Nasir..Ketika memulakan persembahan sambil berinteraksi bersama peminat...


Dj Suria FM iaitu Linda Onn dan juga Sharifah Shahirah...


Inilah Artis yang paling ditunggu-tunggu...Amy Search....ha...masa nih gua dah gerak sampai depan pentas dah...tu yang gua dapat tangkap gambar dekat tu....huhu


Gambar favourite gua pada malam Konsert tu..Ingat nak print gambar nih leh gak buat poster...hehe


Gandingan Amy Search,M.Nasir dan Hattan pada persembahan terakhir Konsert....Tapi gua lupa la lagu ape dia orang nyanyi....hehehe...


Amy Search,M.Nasir dan Hattan dengan gaya Rock masing-masing.....


Hattan bersama dengan kesemua Dj Suria FM pada akhir persembahan.....

1 comment: